Thursday, October 8, 2009

bulan oktober

ohh. saya sangat tensi!

bulan oct adalah bulan yang sangat menensikan saya. bulan oct adalah merupakan bulan di mana tahap kesabaran saya selalu berada di paras teratas, darah saya selalu melonjak-lonjak naik dan air mata saya sangat mudah untuk mencurah-curah. bulan ini juga merupakan bulan mata panda *_*


bile saya tensi, saya mula tercari-cari sesuatu yang menyeronokkan hati saya.


saya telah jatuh hati pada new maggie. so bile saya tensi-tensi di kala ini, saya akan membayangkan new maggie itu dan hati ni ceria sikit. tapi kalau dapat get hold of this new maggie, ohhhh segala ketensian saya akan cair pergi kot.


perlu ke saya dapatkan ini new maggie? kalau tengok betul2 ... dia mcm beg hantaran sabrina yang prince H bg ... tapi ... of kos bentuk dia lain la kan. hati mcm tertawan dgn kaler cekelat ... which is, sama je la dgn sabrinaku. hmmmpph.


New Maggie in mahogany :Sabrina kesayangan in espresso :

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...