Thursday, August 4, 2011

Ramadhan and some ramblings

Ramadhan is here again ... i was too buried in my life that i was not able to blog about welcoming Ramadhan yang mulia ni earlier ... hopefully ibadah kita diterimaNya dan didekatkan kita denganNya...

to tell you the truth, i was not even in my 'rightest' mind these past few days....a lot of things happened afew days ago, and i am not sure if it can be repaired or not. yang pasti, terlajak perahu boleh diundur, terlajak type dan submit - boleh ke retrieve back dan delete?

dah jadi macam tu ... masing-masing nye belang mula terserlah. politik sana sini. tikam belakang. lidah bercabang. sorang-sorang ada agenda tersembunyi.ughhhh.

depresi. kemurungan. stress.

Ya Allah, aku memohon kepada-Mu curahan rahmat dari sisi-Mu, yang dengannya hatiku mendapat petunjuk, terkumpul segala yang bercerai-berai dan terhimpun segala yang terpisah-pisah, tertolak segala fitnah atas diriku dan bertambah baik urusan agamaku, terpelihara segala sesuatu yang jauh dariku dan terangkat apa yang dekat denganku, disucikan segala perbuatanku dan dicerahkan wajahku, diberi ilham menuju petunjuk dan terpelihara diriku dari segala sesuatu yang jelek.Kau permudahkan segala urusanku, jauhilah aku daripada diambil kesempatan dan kau bukakanlah jalan keluar bagiku. Kau tetapkanlah dan lapangkanlah hatiku setelah kau berikanku petunjuk dan jalan buatku.

Amin.

credit to http://doa-baik.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...